Dla rodziców

                                    motto:  Dobro dziecka jest naszym dobrem.

Wizja przedszkola

  • Przedszkole jest placówką bezpieczną, przyjazną dzieciom, rodzicom, pracownikom, otwartą na ich oczekiwania i potrzeby.

  • Praca przedszkola ukierunkowana jest na dziecko – dobro dziecka jest naszym dobrem i zapewnia wszechstronny rozwój osobowości.

  • Umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom i przygotowuje je do podjęcia nauki w szkole.

  • Przedszkole stwarza warunki do nauki języka obcego.

  • Oferta edukacyjna rozbudza w dzieciach ciekawość świata i ludzi, spostrzegawczość oraz  wrażliwość i ich ukryte zdolności.

  • Przedszkole przeciwdziała izolacji społecznej i nietolerancji. 

  • Wszyscy przestrzegają prawa dziecka, dbają o dobre stosunki międzyludzkie i skuteczną komunikację interpersonalną.

  • Przedszkole wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rodziców. Wspiera ich w działaniach wychowawczych i opiekuńczych.

  • Przedszkole zatrudnia wykwalifikowaną, kompetentną, zaangażowaną
    i odpowiedzialną kadrę pedagogiczną.

  • Przedszkole uwzględnia w swoich działaniach potrzeby środowiska lokalnego.

  • Promuje swoje osiągnięcia.

  • Stosowane aktywne metody pracy, programy i nowatorskie rozwiązania gwarantują wysoką jakość pracy przedszkola.
  • Baza, wyposażenie, estetyka pomieszczeń i otoczenia wpływają na wysoki poziom pracy.

 

Misja przedszkola

  • Zapewniamy dzieciom opiekę oraz bezpieczeństwo.

  • Tworzymy warunki dla indywidualnego  i wszechstronnego rozwoju dziecka.

  • Wspieramy działania wychowawcze i edukacyjne rodziców.

  • Kształtujemy postawy moralne.

  • Promujemy zdrowie fizyczne i psychiczne.

  • Przestrzegamy zasad wynikających z Konwencji Praw Dziecka.

  • Organizujemy sprawne  zarządzanie placówką.

  • Analizujemy i oceniamy efekty swojej pracy. 

 

Ogólne cele koncepcji przedszkola:

  • przedszkole realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój dzieci,

  • procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci zorganizowane są w sposób sprzyjający uczeniu się,

  • dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej,

  • dzieci są aktywne,

  • respektowane są normy społeczne,

  • przedszkole wspomaga rozwój dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji,

  • nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych,

  • przedszkole promuje wartość wychowania przedszkolnego w środowisku lokalnym,

  • przedszkole współpracuje z innymi placówkami oświatowymi i z wieloma innymi instytucjami,

  • rodzice są partnerami przedszkola,

  • przedszkole jest miejscem aktywnego rozwoju dzieci, ich osobowości, umiejętności oraz pasji,

  • przedszkole wspiera dzieci w ich indywidualnym rozwoju oraz w rozwijaniu uzdolnień,

  • przedszkole w planowaniu pracy uwzględnia wnioski z analizy badań zewnętrznych i wewnętrznych.

 

Kadra pedagogiczna: 

Dobór odpowiednich wychowawców, to priorytetowa kwestia w procesie organizacji przedszkola. Wszak miejsce tworzą ludzie. To od nich zależy uśmiech dziecka i jego bezpieczeństwo.

W  naszym  przedszkolu pracują osoby, dla których praca z dzieckiem jest ciągłym wyzwaniem i źródłem satysfakcji. Wyróżnia je zrozumienie potrzeb dziecka, predyspozycje oraz umiejętność współpracy w zespole.

 

 

 

Realizacja: WEBPC-GROUP